Söndag

Tokseg idag. Känner mig lite risig, kroppen hänger inte riktigt med och hjärnan är någon helt annanstans verkar det som. Sluddrar och har mig när jag pratar, rätt festligt ändå!


Hursom. Sitter i sängen och bloggar. Våran kära router har tydligen bestämt sig för att kasta in handduken så nu kräver min laptop en nätverkskabel.. och som de flesta surt får erfara så sitter ju första jacket i hallen/sovrummet. JIPPI! Men nej, inga jävla sladdar tvärs över vår lägenhet, jag vägrar.. ska köpa en ny router i veckan och tills dess får jag iaf ligga bekvämt när jag ska pyssla med datorn. Alltid nått, right?

Nåväl. Nu ska jag ge mig på att virka en lila tax.

Bjuckar på en bild från kalaset i lördags. Synd på fläckiga tapeten bara.. men jäjä.


Kommentarer
Postat av: Soya ★

Fina fina tjejerna. Älskar din hårfärg!

2010-01-18 @ 00:39:11
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Soya ★

btw.. din design ser tokig ut i FF för mig.

Tänkte bara så du vet.

Kram

2010-01-18 @ 00:39:57
URL: http://soyasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0