Sola och bada i Piña Colada (?)

Ja, om ni inte såg vad bilden här nedan föreställer så är det alltså Vilda som ålade sig in under Annas glasbord. Såg att min mobilkamera just hade tagit VM-guld i Mest Värdelösa Mobilkamera. Hmpf..!


Hursom. Vi for iväg och handlade på Willys, vidare till Donken för att köpa lunch. Tomas satt kvar i bilen och mumsade medans jag sprang i väg till solariet och njöt 13 minuter. Så jävla skönt! HUR kan det komma sig att jag upptäcker detta underbara ting vid 23 års ålder?! Min hud är ju lite envis så här på vintern, närmare bestämt torr som fnöske fläckvis och att sola solarium har ju funkat toppen mot det lilla problemet.

Efter solandet hämtade vi upp Anna och drog vidare hem till henne och skruvade ihop hennes nya köksmöbler. Jag är avis. Jättefint mörkt köksbord i massiv ek och "skinn-stolar" (eller vad man nu kallar det). Nåväl, nån gång i framtiden ska vi också skaffa nytt. Förhoppningsvis när vi flyttar till större lya.. men för tillfället prioriterar jag annat än nytt köksbord. ;)



.. Som en tatuering till exempel. Det var ju så länge sen sist så nu suger det i tatueringstarmen..!
Miiia?

Kommentarer
Postat av: Anna

höhö... Tatuerings tarmen. ;) Word!

Massa tack för hjälpen söt(nosar)!! <3

2010-01-06 @ 18:06:44
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Devinia Euvel

sv; Ja, känner att det skulle vara en god idé just nu också. Och ta det lite längre fram i planeringen. Nikotinabstinens är inte att leka med. ><

2010-01-06 @ 21:48:20
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0