Nysa.

Tack vare min septum-retainer så nyser jag mer än någonsin. Konstigt kom härligt.
Att nysa is the shit.


Arbetsdagen har var mycket bra. Mycket att ta in och många rutter att lära sig.. det blir ju en hel del bilåkande inom Hemtjänsten (där jag nu arbetar). Snorhala och smala vägar är det oftast också, härligt att snigla fram i 50 på en 70-väg.


Min nya tatuering hatar mig. Den blev lite "skavd på" igår av min tröjärm och det resulterade i att skorpan inte alls ville bilda sig som den skulle.. morr. Men samtidigt förlåt. Världens bästa Anna har akut-inköpt en tub med Bepanthen åt mig, den kommer kirra biffen garanterat.


Fan vad trött jag är ikväll. Men imorgon är jag ledig. Gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0