Lördag

Hemma igen. Seg som en seg råtta.

Som ni såg i föregående inlägg så har jag nu fått tatuerings-suget stillat. :) Skitnöjd! Mia är lika duktig som vanligt! Tack vännen! Anna var med och barnvaktade dotra under tiden, gick toppenbra det också.

Jag är lite halvsur också för min kamera bestämde sig att radera bilderna jag tagit. Helt random. Bara sådär. "No image". Bajskamera!


Så nu ska jag sura vidare lite. Virka en till Mario-svamp. Mycket punker i det här inlägget känner jag.


Höres!

Kommentarer
Postat av: Mia

wii...skönt att du är nöjd...^__^

men din kamera var ju rolig...:O aldrig varit med om tidigare att bilderna bara raderats helt utan anledning.... weird!

Kärlek!

2010-01-24 @ 11:05:10
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0