Hemmagjord pizza med brieost?

Haha, känns som att jag bara bloggar om mat mest hela tiden. :P Idag har jag & Vilda varit över till syrran en sväng och lekt, myst och druckit kaffe. Mycket välbehövligt och skönt! Att komma ut från vår lägenhets trista väggar... är så förbaskat trött på att bara vara hemma hela dagarna så nästa vecka ska vi fan ut på äventyr! Måste bara komma på vad vi ska göra.

Nu sitter vi och glor på Robinson (har hejat på lag Agwe såklart! hela tiden, men nu är dom sammanslagna..) som de två Robinsonnördarna vi är. Men det är ok, vi står för det. ;)



Vilda fick sin första "fläskläpp" idag förresten, milstolpe? Tur nog så blev den väldigt liten, syntes bara ett par timmar och nu är den normal igen.. vi säger ju det.. våran lilla He-man!


Nu ska vi käka hemmagjord pizza och spela yatzy. Later!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är också robinsonnörd! missade dock kvällens avsnitt men jag har läst vem som åkte ut =)

2010-01-09 @ 22:15:17
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0