Fiskmås..

Jag överlevde hennan:det. Dock blev det inte riktigt lika rött i längderna som i hårbotten men det är ju ett återkommande problem. Orkar fan inte sitta med skiten i fyra timmar varje gång. Nästa gång eventuellt.. eller så försöker jag mig på att bara henna längderna typ imorn eller nått.


En annan rolig grej.. vår lilla digitalkamera har ju varit skvatt tok-borta i flera månader.. och jag var helt bombis på att jag lagt den "på ett bra ställe så jag vet var jag har den". Efter ett tag så började jag fundera över om jag tappat den utomhus någonstans och gav upp tanken på att hitta den då jag redan vänt upp och ner på lägenheten tre gånger.

Och var hittar jag fanskapet då? I en plastback i min garderob! Bredvid Vildas urvuxna små bebisbrallor.


Haha.

Ja, där visste jag ju verkligen var jag hade den. Bra jobbat, Patricia!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Hihi! Tur att du hittade den i alla fall ju! Lägg den på ett "dåligt ställe" nästa gång! :D

2010-01-04 @ 22:22:28
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe, vill bara toppa det och klippa upp lite.. men du får säga nej, skadar ju ingen att fråga i alla fall..;) hehe, du låter ju mig sätta nålen under huden på dig, det är ju liiiiiite mer permanent än att klippa håret - det växer ju ut i alla fall om det skulle bli galet..;)



Vad jag vet så är jag ledig torsdag, enda som är att jag har telefontid med läkare på gyn, men det är på morgonen, handlar om - ja du vet....

om inte annat så kan ju vi packa in oss i vrålåket och komma till er med??



nu vart jag ju nyfiken när du skriver sådär..:O

men får ta det öga mot öga kanske? ;)



duktigt där med kameran förövrigt.. haha..

Kraaaaaam

2010-01-05 @ 00:32:49
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0