23:14

Huvudet dunkar och ögonen är torra och grusiga. Känner mig helt slut. En känsla av en tomhet, saknad. Vet inte hur man ska förklara, det bara känns. Har mest legat på soffan nu ikväll, med huvudet i Tomas knä och känt tryggheten. Tittat på "Solsidan", helt klart sevärd serie. En mindre sevärd skräckfilm, "Deadly Pledge". Sämsta jag någonsin sett. Nedanför sämstastrecket. Skitdålig helt enkelt. Se den inte!

Mitt bus sover sedan länge. Jag ska dra med mig min karl och krypa ner i sängen vi också. Har en känsla av att jag kommer att drömma mycket inatt. Imorgon ska vi iväg på familjeutflykt, bara jag, mannen och Vilda. Godnatt!

Bild från idag 100129.


Kommentarer
Postat av: Soya ★

Ibland känns det sådär fel, även om man har allt man behöver. Konstigt.

Kram på dig

2010-01-30 @ 08:59:45
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Fia

Är det inte lite fusk att käka reductil när man ligger på 70? Trodde de var till för dom med fetma! Men man kanske aldig slutar med de för då lär man väl gå upp igen. Bättre att alltid hålla sig till bra kost! (enligt mig)

2010-02-02 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0