00.39

Iih. Borde egentligen vara trött men icke. Dagen har varit mycket mysigt, kalaset gick fin-fint. Käkade alldeles för mycket kladdkaka med grädde, drack en stor kopp kaffe och så några ballerinakakor på det.. Glömde ta min reductil innan frukosten och då sket sig hela dan i princip. Typiskt. Kom hem, lagade middag.. det blev ugnspannkaka för vi hade en massa ägg som var på väg att "gå ut", svullade ugnspannkaka. Och en apelsin nu på kvällskvisten.. har druckit vatten som om jag vore i öknen också, känner mig helt uppsvälld av allt jag proppat i mig idag. Fy fan!

Varför har man så svårt för att lyssna på sin kropp, och känna att "nu är det nog" liksom? Nej, skit i allt och käka lite till, bara för att det är gott. Vidrigt..!


.. och jag kanske är lite extra grinig för att jag råkade köpa fel snus häromsistens. Jag menar, vem FAN köper snus med "Lingon-smak"?!


Just typiskt liksom bah.

Någon annan än jag vaken? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för tablett du äter?

2010-01-17 @ 07:44:42
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/
Postat av: Sandra (LéonEnija)

Hallå såg att vilda va född 090310 min unge är född 090207 så nästan 1 månad... kul ha de bra

2010-01-17 @ 17:14:04
URL: http://leonenija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0