Torsdag

Vilda somnade tidigt igår och vaknade runt sju imorse. Jag som sov så skönt under mitt varma duntäcke.. kollade upp med ett öga på henne, sprudlande glad och busig låg hon och pillade på en docka som låg i sängen. Grejt. Lade ner lite mer leksaker till henne och jag kunde halvsova en timme till. Så skönt! Tack bus! :)

Nu har vi ätit havregrynsgröt med mjölk och jordgubbssylt. Pyttelite sylt till Vilda förstås. Hade en lång fight med äppelmos-burken också, förstår inte hur jäkla svårt det ska vara att få det där förbannade lock-helvetet.. (!) Skitgrejer.

Idag är en riktig toppendag, för min syrra Marie kommer hem till oss..! Yeeeey! Har inte träffat henne på evigheter känns det som. Och Vilda har växt en hel del sen sist också så Marie kommer nog bli lite överraskad. Hoppas att Pinglan hinner komma på en kaffe innan hon ska åka och jobba också, då blir vi samlade alla tre systrar. Skulle vara så mysigt!

Iih, glad glad glad.
Ska snart klä på mig annat än mjukisbyxor (som jag sunkat runt i de senaste dagarna, hrmm..) Kanske rentav en bh?! Hehe..


Hörs senare. :)



Kommentarer
Postat av: Mia

Tjusigt tjejen, älska gubbarna längst ner i din meny..:D

Puss!

2010-02-25 @ 09:03:58
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Lynn

Najs bloggdesign! <3

2010-02-25 @ 10:37:52
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0