Minns du?

ställ mig inte i ett led
du får mig aldrig att stå still
jag fungerar inte då

jag är ingen soldat
jag tänker inte så



Spotify har gått varmt hela dagen och vi har haft disco, jag och Vilda.

Kommer ihåg när man gick i mellanstadiet och det var dags för disco.. mamma köpte en liten godispåse och en burk läsk, finaste kläderna åkte på och den där pirriga känslan infann sig. Jag fick ju dock aldrig dansa, vad jag minns. Var ingen populär tjej så jag satt väl mest och åt mitt godis och tittade på.. Undrar hur man kände då?


När Tomas kommer hem ikväll så tänker jag åka in till Norrtälje. Sola. Det var ju ett tag sen nu. Får väl vira in den nya tatueringen i en liten handduk eller nått, men sola ska jag tamejtusan. En sväng till Willys blir det nog också, börjar bli dags att fylla på förråden lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0