Heaven on earth

Fy fan vilken bra dag. Bättre än på länge. Träffat min fina mamma idag och fått lite mamma-pep-talk (ni vet, sådant som inte går in i skallen ordentligt om det inte är ens mamma säger det). Följde med Anna & Tobbe till Mia när de blev tatuerade. När de var klara frågade jag Mia lite fint om hon hade lust att sätta en liten sötsak på min ovansidan av min handled. Impulstatuering indeed, och jag är jävligt nöjd. Tack fina, fina människor för att ni vill vara mina vänner. ♥

Det som jag tidigare gått och grunnat på under de senaste dagarna, som bottnar sig i något jag varken kan eller har lust om att skriva om här; skaver lite fortfarande. För tillfället ligger det långt nere i bakhuvudet och är bara som ett svagt tinnitus-ljud som piper tyst.. och monotont. Imorgon är det iallafall torsdag och jag ska vara hemma med Vilda. Inget jobb, inga måsten, inte ett jävla skit -om jag inte väljer det själv. Ska bara njuta av min underbaring som snart fyller 1 år, helt otroligt.. Mitt lilla stora liv, det är dig jag lever för!


Glad, ledsen, förvirrad, lycklig. Motpoler, här möts vi igen..


Kommentarer
Postat av: Lynn

Men fan vad tufft! Mig avis! :)

Höddudu...nu var det alldeles för länge sedan vi sågs tycker jag...! Så här kan vi inte ha det! Jag kräver kaffe och skitsnack inom en snar framtid! :D



<3!

2010-02-10 @ 23:47:57
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Vad snygg :D

hihihi

Ja det var ett tag sedan vi sågs också tycker jag. väldigt längesen. iihih Lust att ses någon dag?

2010-02-11 @ 22:43:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0