Blöh..

Gud vad seg jag är. Vilda somnade nyss efter en väldans kamp.. som började ungefär vid 20:30. En bestämd liten dam vill jag påstå.. man kan ju inte somna när man har gäster, nej nej! Min syster Marie åkte för en stund sedan. Vi har haft det mycket mysigt idag, Pinglan kom också över några timmar på förmiddagen. Älskar mina systrar! Världens bästa. :) Men det vet dom redan att jag tycker.. hoppas jag.

Hursom. Jag halvligger här i soffan med världens segaste dator på magen, vettetusan vad den sysslar med men jag hoppas verkligen inte att den håller på att ge upp. Internetanslutningen är ansluten men den kan inte visa några websidor? Skitgrejer. Måste starta om datorn och trixa nästan varje gång, känns sådär lagom kul när man har ett sådant humör med datorer som jag har. De ska funka annars åker de på stryk. Basta.

Imorgon är det iallafall fredag och jag ska jobba kväll. Tomas har jour (fastighetsjour) så mamma ska komma hit och barnvakta om det är så att han måste åka iväg. Vilket han antagligen behöver göra.. det händer mycket grejer nu när det är så kallt ute.

Förresten!
Tack för era svar angående bakgrundsfärgen. Jag tror jag behåller den som den är. :)
Är det nått annat ni kommer på som ni stör er på eller som inte fungerar så är det bara att hojta till så får jag försöka lösa det. :)

Inte alla som har en syrra som är ninja va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0