Söndag.

Jisses vad slut jag är. Har jobbat både idag och igår och det känns som att min rygg håller på att smulas sönder. Inte så härligt. Något som är riktigt härligt dock är att jag är ledig imorgon, hurra! Och hela familjen ska iväg på trevligheter i Uppsala. Perfekt.

Min mamma och hennes karl var här på middag och vi hade mycket mysigt! Vi hinner inte ses så mycket innan jul nu så det var helt perfekt att dom kunde komma till oss idag. Dom ska vara hundvakt ett par dagar när vi ska iväg också, så att vår lilla håriga sak slipper flänga runt och ha sig. Hon har det bättre med dem då istället.

Hursom, alltså min morsa.. hon är så jävla bäst! Vi har skrattat som fan här ikväll, spelat wii och haft det otroligt mysigt. Är jag en lika bra mamma till Vilda som hon är till mig så är jag nöjd. En sådan mamma som alltid finns där, vad det än är.. om klockan är tre på natten så kan man alltid ringa. Eller om man känner sig nere. Eller glad. Någon som ringer för att bara höra hur det är.

Jag älskar dig mamma
!



Vi två -06 ♥


Kommentarer
Postat av: Annica

vet hur du känner dig...min mamma är lika dan..ställer upp jämt och ständig...spelar ingen roll när man än inger eller vad som hänt....

2010-12-22 @ 16:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0