Kör igång igen.. Dag 1.

Okidok, here we go again! Lågkalori-dieten är igång och jag hinkar i mig min andra shake för dagen. Gottigott. Balkongen är dränkt i solsken och jag tänkte gå ut och sätta mig och läsa min bok "Eclipse" (Tredje boken ur Twilight-serien). Den är sjukt bra! Om ni tyckte filmerna var bra, läs då böckerna.. Själv kunde jag ju inte hålla mig och började läsa den tredje boken innan de två föregående. Har fått låna alla fyra av min syrra.

Rackarns babbel. Skål!


Viktstatus: 72 kg
BMI: 24.6

Första delmål: 70 kg



Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

You go girl!

Du är så jäkla duktig Trissan! :D

2010-04-07 @ 02:59:31
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0