Blaj blaj och 8 mm.

Goddag folket!
Ni är fortfarande lika många som tittar in här varje dag trots att jag är sämst på att uppdatera bloggen just nu.. Ni små tappra själar. Jag ska försöka bättra mig, promise.

Dagarna rullar på här hemma, är mest hemma och leker med Vilda och försöker att ta vara på tiden med henne nu innan hon börjar på förskolan. Det hugger fortfarande lite i hjärtat när jag tänker på att det bara är några veckor kvar, men samtidigt.. hon kommer ha så jäkla roligt! Det vet jag. Hon är fruktansvärt social och überintresserad av andra barn. Lillstrump blir storstrump!

I söndags svängde vi förbi syrran och gick ut i parken där hon bor, första koppen kaffe utomhus i år, check. Mycket mysigt och välbehövligt. Vill ni se lite bilder så kan ni gå in på min syrras blogg.

Igår var det soligt och fint ute så jag passade på att sitta på balkongen och läsa lite i min bok (Breaking Dawn, senaste boken i Twilight-serien), satt och läste och läste och tänkte inte alls på att solen tog så bra som den gjorde. Pratade lite med Anna i telefonen och hon sa det "ja tänk på att vår-solen är stark, så att du inte bränner dig" eller nått sånt. Nä sa jag, det kommer jag inte göra.. jomenvisst. Senare på kvällen när jag jobbade kände jag hur det kliade och brände lite lätt på bröstet och ena axeln. Röd som en kräfta, fläckvis! Typiskt att Anna alltid ska ha rätt.. (nästan alltid). :P


För övrigt tror jag att det är dags för en serious hårinpackning och en lermask i nyllet.
Lite vardags-lyx, eller vad är det lattemammabloggarna kallar det?!

Jag har iallafall lyckats töja upp örat till 8 mm nu. Yey, är du stolt över mig, Lynn?


Kommentarer
Postat av: Lynn

Åh, nu blir jag jättestolt! Vad fint det blev! :)

2010-04-15 @ 16:07:22
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0