Stjärtnäsa.

Vilda har skallat mig på näsan två gånger så min stackars snok känns alldeles mörbultad.

Till följd av detta så har min kära septumpiercing fått för sig att.. "hey, sårvätska är roligt att utsöndra!" Och ni som har piercings vet ju att sårvätska kan lukta aningens skumt allt som oftast, lite "stjärt" liksom.. och fatta hur kul det är att ha en konstant stjärtlukt i näsan?!

Så. Jävla. Vidrigt.


Igårkväll fick jag för mig att jag skulle pressa i en fjuttig 1.6 ball closure-ring i ena örat också (där jag de senaste åren endast haft "vanliga" örhängen") som inte heller mår sådär hejdundrans bra idag.. crust, crust, crust och sårvätska, smarrigt!

(Måste skylla lite på Lynn också, för skulle inte hon ha så förbaskat snygga töjningar i öronen så skulle jag inte bli inspirerad att töja lite själv också.. så hade hon inte haft dem så skulle jag inte sitta här och lukta stjärt lite här & var! *skyll-skyll* :P)





Har fixat koksaltlösning, så nu jäävlar.. wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Soya ★

Du är ta mä fan snygg när du gör tokiga miner med :P

2009-09-28 @ 17:59:55
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Lynn

Hihi! Vad roligt att du börjat töja! Du skulle passa så sjukt bra i små pluggar! (Julklappstips, måhända?) Piercing-ost är så äckligt! haha! Jag får alltid rumplukt i näsan när jag har retainer i. Urk!



..Och bara för att dina amigurumis är så galet balla så var jag tvungen att skaffa en virkbok...! (Skylla på Patricia för framtida blåsor på fingrarna!) ;P



<3

2009-09-28 @ 19:08:27
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Hahaha shit vad söt du är!

2009-09-28 @ 20:32:02
URL: http://anncarolinestranings.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, visst är det underbart? eller inte... dagens snygging är du i alla fall..;)

allt bra annars?? long time no see.:(

MÅSTE ses snart!!

Kraaaam

2009-09-29 @ 10:52:58
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0