Förlossningskliniken

Sitter och glor på Förlossningsklinken på tv4. Jag är SÅ glad att jag hade en så underbar och "lätt" förlossning. En kvinna hade varit öppen nio centimeter i SEX timmar! Och hon fick inte krysta. :/ När jag kom in till förlossningen så var jag redan öppen nio cm! Stackars tjej.

En annan kvinna var på väg att föda sitt barn, men då hade ungen vänt ansiktet åt något knasigt håll så barnmorskan körde upp en jättetstor tång och vända tillbaka ungen. Sedan använde hon en annan tång för att hjälpa till att dra ut bebisen. Aaaj.

.. och även fast man vet att det kommer göra förbannat jävla ont, och vad som helst kan hända så längtar jag överjävligt grymt mycket tills mina kommande förlossningar. Så jävla häftig upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men tack för den!

Få en tång upptryckt och ligga 6 timmar utan krysta..

Hjälp!

Äh.. Känner mig fortfarande helt lugn inför förlossningen..

2009-09-04 @ 15:47:25
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Jag var öppen 10 och fick inte krysta i 6timmar!

Det du ;P

2009-09-04 @ 16:28:32
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0