Pinkie

Lynn, visst har du plats för en rosa liten sötnos hemma hos dig..

Jag har iallafall custom-virkat en till dig, hoppas du tycker om den! ♥

 

 


 

Kaninen ni skymtar i hörnet är min hittills största amigurumi. Dock är den inte färdig än, ska fixa de sista detaljerna. Det "jobbiga" med amigurumisarna är egentligen inte själva virkningen, utan monteringen..  när man ska sätta fast alla kroppsdelar, hur galet pilligt som helst!

Visst är turtlarna fina?! Jag älskar dom!
De är virkade i olika sorters garn & tjocklek på virknålen, därav storleksskillnaden. Samma mönster såklart. Tror dock att jag stoppade den stora sköldpaddan lite väl hårt, benen ser inte riktigt ut som de ska. Men men.

Min korg med "pågående projekt" fylls på mer och mer hela tiden.. jag är så ivrig så jag kan inte låta bli att börja virka på nya grejer när den första inte ens är klart.. heh, ja.. Pratade med Tomas om det idag, det känns verkligen som att min kreativa sida (äntligen) har kommit fram igen, efter att ha legat gömd i x antal år. Så jäkla skönt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka söta =) Vad duktigt du är!

2009-09-20 @ 23:08:15
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Lynn

Nejmen...Åh, vad glad jag blir!! Den är ju helt underbar (precis som du!) <3



KRAM!! <3

2009-09-21 @ 08:56:31
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gud vad galet söta figurer!! Du är superduktig!

2009-09-22 @ 21:34:21
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0