15 september 2009

Vilda & jag imorse.


Idag blir det full rulle. Vi vaknade redan 06.45 och har myst runt här hemma hela morgonen. Snart ska vi möta upp Anna nere i centrum, sedan in till Norrtan och få finkaffe hos Lynn innan Anna börjar jobba. I eftermiddag ska jag & Vilda (pappan har jour) på födelsedagsfika hos min mamma som fyller 53 år idag. Grattis mamma! ♥

Nu måste jag snart börja packa ut allt junk vi ska ha med oss till bilen. Innan jag fick barn trivdes jag med att bo en trappa upp, nu känns det bara asjobbigt! Detta eviga "bumpande" med vagnen och två ton packning + hund i koppel.. i trappan.. Ja, i-landsproblem var det ja..

Hörs sen, fina ni!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken mysig bild. Hoppas ni får en bra dag =)

2009-09-15 @ 09:31:27
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Isabel

SJUKT FINT HÅR!!!!

2009-09-15 @ 09:36:10
URL: http://angelinyourpoket.blogg.se/
Postat av: Gudfardern

kan inte vildas pappa bygga en hiss då?

2009-09-15 @ 17:15:34
Postat av: Lina

Att ha vagnen ute på gården det är guld värt ^^

När vi bodde i lägenheten så var det mycket bök, det räcker ju liksom med att ta upp en bebis.



Hörrudu, det här med öppnis var inte en sån rolig historia. Och jag tror inte att det var fel på mig för jag har verkligen inget problem med att träffa nya.. Det kändes som att man kom och störde deras lilla grupp. Dom flesta hade barn som gick på samma avdelning på dagis och gick i samma mammagrupp.. De pratade knappt med mig, iofs var jag ju där med Malin som hänger där ganska så ofta. Men herregud, vissa sa knappt hej? Men jag hörde av grannen att det finns en till som hon brukar hänga på. Tror att det är vid folktandvården, du vet vibygården (det stora röda huset bredvid) eller om det var bredvid vallbygrillen. Hon ska dit nästa vecka så då prövar jag där också.. Hon tyckte med att de var lite speciella där ;) Men du kanske får ett annat intryck? Kanske var jag å att det var första gången. Jag vet inte, men det kändes inte helt bra..

Kram!

2009-09-15 @ 21:10:05
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0