Uppstigning 06.30

(Eh, det här inlägget skrev jag typ kl sju imorse, men det ville inte visa sig förrän nu..)




Jäklarns vilken natt. Vilda har inte alls sovit bra, vilket betyder att inte jag heller har gjort det.. vi har vaknat en gång i kvarten i princip.. lillstrump drömmer mycket nu och kravlar omkring i sängen och lägger sig på snedden, uppåner och åt alla möjliga håll. Imorse när hon vaknade för dagen var hon iallafall glad, yeeees..

Själv sitter jag här och försöker vakna till liv. Vilda leker för fullt på mattan, pillar för fullt med sina leksaker och har ingen lust att låta mamma vara med och leka för tillfället.

Får väl kika lite på The Voice och fortsätta virka på mina bruna & gröna turtlar.



Intresseklubben antecknar?

Kommentarer
Postat av: Stora syster

vet precis hur det känns, Ella har inte heller sovit något bra i natt tror det har med örat att göra. Man får försöka vila en stund på dagen innan hylliganerna kommer hem :-) puss puss

2009-10-05 @ 10:34:03
URL: http://barnarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0