Totalt tokslut.

Alltså.

Jisses. Jag visste att min kropp inte är helt hundra, men vafan.. vi tränade i 20 minuter (eh, få se nu.. 20 situps, 10 wall ball & 10 traktor-däck-hopp) med pauser inräknat för mig så kanske jag tränade 15 min? Haha! Vi började med uppvärmning, hoppa hopprep och redan där höll jag på att avlida. Halsen sved och benen blev till gummi.

Jag & Lynn försökte samspela lite där i början och gick ut hårt med 20 situps, men hon spörtade ifrån mig efter något varv. :P Tyvärr så verkade hon ju ha stukat tummen eller nått när hon brottades med en medicinboll, men det får ta och gå över fort! Funderar faktiskt på att dra dit på torsdag igen för då är det också lite prova på-tjejträningsgrejs. Då ska Lynnsan med minsann! *nicka* :P


Men kul som fan var det! Nu har jag ont i princip varenda muskel (de har inte blivit använda ordentligt på många ÅR så..) Det sköna var ju att alla gjorde sitt eget race och sket i alla andra, ingen som glor eller ens bryr sig om att man pausar eller inte orka lika mycket som de andra. Skön feeling. Köra sitt race bara. :) Tävla mot sig själv och ingen annan!


Aaah. Nu ska jag bara sitta här i soffan och inte göra ett piss. I feel goood!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Haha! Ja, jäklar vad tufft det var! Men samtidigt skönt och liksom enkelt. Man behövde ju inte vara raketforskare för att förstå hur man skulle göra, och ja, stämningen var verkligen avslappnad. Kul, kul! Synd om min tumme, men den repar sig nog! :P



Hojta till om du vill köra ett pass till, så hänger jag på...! :)

2009-10-27 @ 22:45:08
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Hanne

Fan va kul att du/ni kom!:) Det är bara att ösa :P Ses på torsdag då??? :D



KRAM :)

2009-10-27 @ 23:11:39
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Hanne

Varför har alla en skitjobbig snedvriden text som man ska skriva in för att få kommentera! Det är ju asjobbigt.. blind som man är så får man "försöka med en annan text" hela j-vla tiden!!! :D

2009-10-27 @ 23:13:16
URL: http://hhannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0