Smart..

Ringde till Telia för att felanmäla vår digitaltv-box (som bara laggar och hackar hela tiden, otroligt irriterande..!). Pang bom skulle jag knappa in "telefonnumret ärendet gäller" och jag fick totalt hjärnsläpp... Vi har nämligen inte vår hemtelefon inkopplad och det är ju det numret som står på abonnemanget.

Så vad gjorde jag?

Jag fick leta upp mig själv på hitta.se
- Thank goood for internet!

Har dock försökt avanmäla mig från alla sådana siter för jag tycker det är obehagligt att all info + en jävla karta hem till oss ligger där, men men.. denna gången var det väl tur ändå på något vrickat vänster. :p

Kommentarer
Postat av: Lynn

Hihi...lite roligt ju! :)

2009-10-28 @ 21:55:13
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0