Peek-a-boo

Var tog den söta lilla Vildan vägen?

 


 

Idag ska jag leka hemmafru. Det ska städas, tvättas, fixas och donas. Och jag ser fram emot det. Det ska bli roligt. Jisses.. det gäller att ta vara på de här tillfällena.

Tänkte förereda maten till ikväll också, marinera lite kyckling som ska få värma sig i ugnen, eventuellt ha råstekt potatis till. Jo. Så får det blir. Och sallad förstås. Kanske ska fråga min karl om han kan åka till systemet efter jobbet och köpa en flarra rött vin?

Housewife deluxe todäy babys! Freeedagsmyys!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ah det är helt jävla vansinnigt! Vagnen MÅSTE man ju ha och det är inte billigt..

2009-10-16 @ 11:08:36
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, vi kanske ska starta en serie "Housewives of norrtan kommun" ;)

Då jag kör på samma stuk som dig idag... haha.. jag ser det dock inte som kul, utan som ett måste..;)

Kraaaaam

2009-10-16 @ 11:41:52
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0