Mamma smurf.

Sitter här med hela huvudet inslaget i plastfolie. Hennade håret nyss, gick faktiskt riktigt bra att göra det själv. :) Nu ska jag bara sitta så här i minst två timmar.. eller helst fyra. Får se om jag orkar med ett sådant maratonpass. Känner redan hur det börjar rinna lite i nacken. Gött!

Anna var här på en kaffe innan hon drog till jobbet, lika mysigt som vanligt. Hon får nyckeln till sin nya lya på torsdag och jag är nästan osunt exhalterad och involverad. Det kommer bli så hima fint! Lägenheten har snetak och det tycker jag kan vara så fint om man pimpar det rätt. Vilket vi kommer att göra såklart.. ;)


Nu ska jag dricka upp min frukost. Köpte en låda pulvershakes igår så nu jävlar blir det åka av..

Botten upp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag brukar också ha plast på huvudet när jag färgar håret, då kollar min dotter väldigt konstigt på mig...(:

2009-10-27 @ 11:48:03
URL: http://zmeu.webblogg.se/
Postat av: Lynn

Hej där, träningspartner! :)

Jag tror faktiskt att jag ska börja med att försöka bli blondin...sen vill jag nog ha det kopparrött (tror jag)...har inte bestämt mig än riktigt.



Klockan 19.40 låter som en bra tid för avgång tycker jag! Jag står redo med vattenflaskan (eller dunken kanske...? :P)



KRAM!

2009-10-27 @ 12:51:09
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, vad traumatiskt! (:



Tack detsamma! Japp, mössan är från H&M. Älskar deras kläder, speciellt när de har monster-tema <3 Tur för mig att Alice fortfarande kan ha största storleken på bebisavdelningen och att H&M-affären här i Örebro för en gångs skull tog in lite söta kläder (:

2009-10-27 @ 14:23:12
URL: http://zmeu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0