Bildkavalkad.

Here we go..

Söndag 25/10. Travis fyller två år idag, och i söndags var det kalas med allt vad det innebär. Av oss fick han en röd, ganska stor traktor (han fick även en traktor av Mats & Nenne men jag är fullt övertygad om att han gillade vår bättre ;D) Här följer tre av de cirka sju kort som togs under festligheterna. Varför glömmer man alltid bort att man har kameran med sig? Ett varv i skålen..


Åh, tårta till mig? Nejmen inte ska väl jag..



Anna lockade till sig en puss av Travis och Tomas lyckades fånga ögonblicket precis. Gos! ♥


Vilda satt hos tant Lynn och slet och drog i både det ena och det andra.


Japp. Det var från kalaset det! När vi kommit hem igen så ringde Tomas telefon och en gammal vän till honom var i krokarna och frågade om kaffe. Efter en akutstädning så var vi fit for fight och Magnus & hans tjej Emma fick träffa Vilda för första gången. Emma ville sno med sig Vilda hem, men den bullen gick inte kan jag ju säga..

Efter lite pekande mot kameran så slet Vilda blicken från Magnus nuna och gav kameran sin bästa rumpnisse-posé.

 

Måndag 26/10. Jag & Vildus packade in oss i bilen imorse, hämta upp Ann-Caroline och åkte hem till Hanne för fika och mys med barnen hela eftermiddagen. Hanne for runt som en yr höna bland kycklingfiléer och salladsmixar och fixade iordning en väldigt god lunch! Sen bar det av på en liten promenad i området och jag säger bara det.. jag vill också ha hus. NU. Helst igår. Så jävla fint hus, jättefin tomt och nära till hästhagar, promenadvägar och vatten. Hanne är en gammal klasskamrat till mig som jag inte träffat på många år. Hon är lika gammal som mig, 23 år och har tre barn, villa, volvo (okej, Toyota) och snart vovve. Jag är fan imponerad!
:)

 

Vilda var satt i vagnen som en annan påpälsad isbjörn, med sällskap av apan Nicke som Miranda (Hannes dotter) lånade ut till henne. :) Gofisunge!

Promenad i området, hur vackert är inte det här? Andas ren luft långt ifrån stadens larm och ljud. Jag är kär.

Med hjärnan i armhålan och kameran i vagnen så var det här den enda bilden jag fick på Hanne & Ann-Caroline..

.. och denna på Mio, Hannes söta son.  Hm.. hur fan fick jag VG i fotokursen på gymnasiet undrar jag..?

 

 

 

Det var allt för nu!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Haha! Snygga bilder! :) Tack för idag gumman! :D

2009-10-26 @ 22:03:02
URL: http://hhannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0