8 timmars sömn.

Orolig natt. Vilda har sovit dåligt, oroligt velande och vaknandes ibland gråtande och ibland bara ställt sig upp i spjälsängen och klagande ropat sig till vår uppmärksamhet.

För vet ni vad?  Vilda har fått två tänder! Kliandes och tuggandes på allt & alla så förstår man att hon blir orolig och funderar över varför hon har ont i munnen. Lillstrumpan min ♥ Lillstrump blir storstrump.

Efter några vändor upp var jag så förbaskat trött och min älskade karl tog över, underbara underbaraste! Trots att han skulle upp kl 05.30 imorse så gick han också upp och ner, vyssjade och nattade Vildusen. Och det ska han ha all cred för, tack älskling! Utan din hjälp inatt hade jag inte varit så pigg idag.

Nu sitter Vilda och leker med sina leksaker här på mattan, jag ska göra mig en STOR kopp thé och kolla bloggar.


Godmorning ya'll. :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad roligt att hon har börjat att fått tänder nu. :D Grattis vilda! Men förstår att det gör ont i munnen när dem växer och har sig där.

2009-10-21 @ 17:59:35
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0