Tisdag - mysdag.

Snart kommer min syrra och hämtar upp mig & Vildus. Det regnar ute och jag har ingen lust att ha en snorig nedkyld bebis ikväll, därför känns det bättre att åka bil. Sitter och leker lite med ett bildprogram jag laddade ned för ett tag sedan men inte riktigt har testat än, och jag måste säga det.. jag gillar't! Man kan göra allt möjligt, men min favvis är väl hittills att man kan göra snajdiga ramar runt sina bilder. Programmet heter Photoscape, testa ni med vettja. Ska plocka ihop våra grejer nu så puss, kram och smisk på rumpan.


Kommentarer
Postat av: Sara

det programmet kanske man ska testa!

2009-11-17 @ 13:37:24
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

När jag ser denna bild, så tycker jag absolut att du ska göra om ringen i läppen. ;)



Löv jo darl`n! Puss!

2009-11-17 @ 13:43:18
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

ja han har ju en prick då tyvärr. men det är som sagt skitsaker som man har gjort. så nu är det som det är. Men det löser sig. :D

Het bild på dig förresten trissan :P

2009-11-18 @ 00:46:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Mia

Hot mama!

Har förresten laddat ner photoscape nu, dock inte tittat så mycket, men ändå, så länge det är enklare en ps så ska det väl inte vara några problem..;)



sv: skulle du ut på lördag eller hur var det, tänkte att annars kanske du och vilda vill komma hit och leka, så kör vi en girls night...;) haha..

För som jag skrev så kommer jag att hoppa det där firandet, känns inte helt bra att lämna bort tilda nu när sovrutinerna är som dom är, och pers mamma vill inte att hon ska sova kvar heller innan det är ordnat. Så vi har ingen barnvakt, och eftersom per ska dit (och det är hans kompis) så får jag fördriva tiden med tilda, signe och tvn... haha..:p



Kraaaam

2009-11-18 @ 11:20:30
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0