Sovmorgon.

Yes, sovmorgon till 08.30. Istället för gårdagens 07.15.. Hur tusan ska det gå när jag ska börja jobba sen? Jag är inte den gladaste fågeln i buren om morgonen precis..


Hade en skitskum dröm inatt. Sprang runt på Thuns (en klädesaffär) och letade efter en blå tjocktröja med luva.. hela min gamla gymnasieklass var också där och kollade på kläder. Jag, Anna och Lynn hittade också ett gosedjur som vi tänkte köpa till Stinalee's bebis, men hon stod runt ett hörn och tjuvlyssnade på när vi pratade så vi köpte inget.

Alltså? Hm.

Kommentarer
Postat av: Lynn

Hihi, skum dröm! :)

Jag tror att den betyder att vi måste åka och shoppa ihop snart ;)



Pöss!

2009-11-13 @ 09:29:35
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Lynn

Hähä, jag prenumererade på cosmo förut, men slutade för att den blev så dålig...men nu kund ejag inte hålla mig borta längre! :P



Klart jag bjuder på kaffe! Vi åker från Norrtan vid 16.30, så jag har gott om tid! Släng iväg ett mess eller så när du är på G, så drar jag igång kaffebryggaren! :)

2009-11-13 @ 11:46:45
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0