Nattblogg.

Lade nyss en sovande Vilda i sin säng. Våra sömnrutiner har kommit av sig totalt av någon anledning. Nåväl. Jag är ju ändå en nattuggla by nature så det är egentligen bara mysigt att ha Vilda uppe om man får vara lite egoistisk..

Pratade med min syster ikväll, Ingela. Vi ska ses imorgon, ska bli jättemysigt! Det ultimata hade varit om vår andra syster också var med men nu blev det så kort varsel så det blir nog knepigt för henne. Hursom, håller tummarna för att det inte regnar imorn för vi ska promenera bort till Pinglan. Jag köpte ett regnskydd till vagnen på Babyproffsen för som dom försäkrade skulle passa till sittdelen också men inte fan var det så. Tackar tackar!

Tittade på mitt ett av mina nyblivna favoritprogram en sväng ikväll, nämligen Ullared! Hann bara med att se första tjugo minutrarna innan tv:n fuckade sig och Tomas började koppla om alla förbannade sladdar. Hursomhelst, jag älskar den ocensurerade bilden av shopping-galna familjer och uttråkade män. Tänk att spara pengar ett helt år för att shoppa loss i två veckor på Ullared! Vilka underbara två veckor det skulle vara.. Aaawh. I framtiden är det jag och Anna (Lynn, vill du följa med och vara lite WT?) som drar söderut till fina, vackra Ullared. ♥

Har fixat min blogg litegrann också, fixat tillbaka menyn. Känns mera lättöverskådligt så. Så F5 igen då, people.

Kommentarer
Postat av: Mia

Trevligt att höra att det inte bara är våra sovrutiner som har fuckat sig.

Ytterst sällan tilda tycker att vi ska sova INNAN 23 nu för tiden, och skulle hon råka somna tidigare än så, så annonserar hon att hon finns (med hjälp av gallskrik) runt 1-2 tiden.. Yey! vad kul..

Men säger som du, sitter hellre uppe med henne och hon sover längre dagen efter..;) nattuggla by nature..;)

2009-11-17 @ 11:57:56
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0