Mysig söndag.

Har en riktig mysig familjesöndag här hemma. Ringde pappa i förmiddags och gratulerade honom på Fars dag, han blev jätteglad och tackade så mycket för senast :) Jag har världens bästa pappa! ♥ Fast det tycker nog de flesta om sina fäder.. kan man hoppas :)

Idag har jag även bakat tre plåtar med frallor, och så blev det scones till frukost.. Jag älskar scones! Så jäkla gott och så himla lätt att göra :) Dock inte så nyttigt men vafan.. ibland får man unna sig. Idag avslutades också många av mina auktioner på tradera, så om alla söta köpare betalar som dom ska så har jag fått grejer sålda för ca 700 kr.
Ka-ching!

Vi har också ringt och bråkat med Telia om vår förbannade digitalbox som laggar och har sig hela tiden.. vi måste koppla om den så att sladden sitter i det första telejacket. Som sitter I HALLEN. Vilket resulterar i en lång sladdjävel som måste dras över halva lägenheten för att nå tv som sitter i vardagsrummet. Tack Telia! Konstigt bara att boxen har funkat perfekt de tre år som sladden suttit i telejack nr 2.. men det har dom inga svar på. Morr*

Nu ska jag virka lite. Var länge sen. Funderar på att göra några sånahära, haha.. lägga i köksfönstret maybe? De är lätta att göra och jag orkar inte tänka. :P Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0