Lördag.

.. och solen skiner in genom våra (ganska skitiga ser jag nu..) fönster!


Igår åkte jag & Anna till Ikea, två timmar innan stängning och det var knappt något folk alls där.. så jäkla skönt. Vi bara strosade omkring och plockade lite smått och gott, fikade och plockade lite mer grejer. Jag köpte tyg som jag ska sy nya kuddfodral av. Älskar att sy, när symaskinen väl vill som jag vill. Dvs, fungera.


Idag ska jag mysa med min familj, promenera ner på centrum. Ikväll ska jag iväg på partaj och Tomas ska vara hemma med Vilda. :) Hon är så känslig just nu så alternativet med barnvakt finns inte ens på kartan. Inatt vaknade hon flera gånger och satte sig upp i sömnen, läskigt. Pratande och lite smågråtande, min strump!


Ikväll blir det halabaloo minsann! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0