Fredag.

.. och veckan led mot sitt slut i ett nafs! Skönt, tycker denna vinter kan gå över så snabbt och smärtfritt som möjligt. Frös som en liten gris imorse när jag klev upp. Vilda vaknade pigg (verkade det som) kl 07.00 imorse, så vi gick ut till vardagsrummet och tittade på barnprogram. Kände hur hela bebin blir tyngre och tyngre, hela hennes lilla kropp slappnade av och så.. jaha, hon somnade om. I en och en halv timme..!

Själv kunde jag ju självklart inte somna om så jag låg och glodde på Dora - Utforskaren på Nickelodion. Hm. Vet inte om jag tycker att det är ett bra eller ett dålig barnprogram. Barnet inkluderas ju rätt friskt och dom räknar och snackar engelska och grejer.. men nja.

Idag ska det tydligen bli sol (jag är skeptisk..) så vi kanske harvar iväg på en långprommis i eftermiddag om vi orkar. Började med R igår igen, och byter ut två av tre måltider mot shakes. Nu ska de sista kilona ner! Jag har tio kg kvar till min idealvikt. Lär ju ta sin lilla stund men fan.. jag ska ner dit!

Pepp pepp pepp. :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Du kommer klara det bejb! :D

Jag ska sätta igång här i december jag. Nu ska kilona bort! Hatar hur man ser ut just nu hehe.



Ja jag gymmade förut.. saknar det faktiskt. :D

2009-11-20 @ 10:50:39
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Sara

hörde också att det ska bli sol idag men här är det bara grått grått grått!

2009-11-20 @ 13:26:52
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0