F5.

Jäklarns fyndig rubrik det där. 


Jag & Vilda har precis avslutat en god pannkaks-lunch. Lillskruttan tyckte det var mycket spännande att få plocka själv med händerna och kladda bäst hon ville. :)


Nu har jag pillat lite på bloggdesignen igen så ni får trycka uppdatera sidan (tryck F5) några gånger så får ni se. Inget speciellt egentligen, bara minskat ner lite här och där, bland annat typsnittet och bredden på bloggen.


.. det var väl typ det. Vad har ni för er idag? Det snöade här nyss. Det gör mig måttligt deprimerad.

Kommentarer
Postat av: Mia

Snöade här med förut.. måttligt roande.. eller inte...

Här är det mest lugnt, tilda ålar runt på golvet och mer eller mindre våldtar gymmet..:p

Och jag sitter här och plöjer Andreas Grega och väntar på att klockan ska bli eftermiddag så pers pappa kan komma hit och byta ut vårat handfat som läcker som ett såll då det har gått väldigt mycket sönder (måste ha skurhinken under för att det inte ska bildas en insjö i hela badrummet när man använder kranen). Haha.

Kraam

2009-11-04 @ 12:50:21
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0