Desperate in need of..

.. kaffe! Känns som att jag behöver minst två koppar för att hjärnan ska hoppa igång ordentligt och humöret ska stiga lite på humör-stegen.

Hela vardagsrummet är fullt av kläder som jag håller på att sortera, jag menar.. vad har jag för användning av mammabrallor i stl 33 tum egentligen? Eller ett par illgröna shorts som jag ALDRIG har använt och ALDRIG kommer att använda? Hmm.. sjukt hur mycket skit man sparar på sig och tänker att .."men det här kan jag säkert ha nån gång i framtiden". Pfft. Bah! Tradera is the shit helt enkelt. Loppis on teh internetz..


Ikväll kommer min storasyster på middag. Ska bli så himla mysigt! Efter middagen röstar jag för att vi åker hem till Pinglan (vår syster) så att vi får en riktigt mysig syskonträff. Men vad tusan ska vi göra till middag? Tomas pratade om något i går men jag kommer inte ihåg vad det var.. guldfisk som jag är. Måste raida frysen och se om något måste tinas.


Hej svejs, tjoflöjt och häpåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0