Dagens planer.

Godmorgon. Ingen sovmorgon för den här mamman inte.. Har sovit djupt men oroligt, drömt massor av skumma saker inatt igen. Måste läsa lite Freud för att förstå vad det handlar om tror jag.

Idag så ska jag & Vilda (och Ebba såklart) rulla över till Anna för en hel dagshäng i hennes lägenhet. Vi är upplagda för mys! Eventuellt ska vi måla om en vägg i hennes sovrum men vi får se hur det blir med den saken. Antingen idag eller någon annan dag. :)

Min karl är borta och nördar sig på en Hifi mässa i Uppsala där han ska ställa ut lite högtalare och slutsteg (tror jag att det var) som han har byggt själv. Han är skitduktig på allt som har med teknik att göra och jag är så stolt över honom. :)

En bild från förra årets mässa. Högtalarna är gjorda i massiv ek.
Lådorna under har hjält till att måla.. :) Min snygga karl! ♥


Kommentarer
Postat av: Gudfarsan

skulle han ställa ut... de va som fan...

2009-11-14 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0