Tuff brud.

Nu är jag lite piggare. Har segat runt här hemma hela dagen, myst och lekt med Vilda (på lagom avstånd), sovit och glott på dumburken. Inga avancerade övningar här inte. Har hinkat i mig en massa vatten och te med smälta halstabletter, det har gett lite utdelning så nu har jag inte så värst ont i halsen, bara så där sträv som man kan bli. :/ Usch. Jag har ju varken tid eller lust (iofs, det har man väl aldrig?) att bli sjuk, imorn ska vi iväg på konfirmation och på söndag är det 25 års kalas på schemat. Ska käka lite apelsiner och dricka lite brusvitaminer så blir det nog bra!

För två år sen så köpte Tomas en liten t-shirt till vårat framtida barn, och nu har Vilda blivit så stor så att hon kan använda den.


Klart att lilltjejen ska ha en AC/DC t-shirt! Hennes pappas favoritband. Jag säger då det, den här bruden kommer ha en grym musiksmak i tonåren. Vi indoktrinerar henne redan med det allra bästa i musikväg ;) Pappas lilla rocktjej!

Kommentarer
Postat av: Annie

Guuud, vilket litet charmtroll hon är! Ju tidigare de vet vilken musik som är bra, desto bättre ;)

2009-05-15 @ 20:28:04
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Anisch

Åh, jag minns när vi köpte den där tröjan... =) På Elmsta Natta... =) Memories, like a corner of my mind...



PUSS! <3

2009-05-16 @ 02:30:50
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh! :)

Helcool tröja på lilla sötnosen. :)

2009-05-16 @ 17:08:08
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0