Torsdag.

Idag är det röd dag, det gillar vi. Själv så är man ju "ledig" varje dag, så jag blir så glad för alla andra som jobbar när de får lite extra ledigt. :) Idag ska jag träffa Anna, får se vad vi hittar på för galenskaper. Är grymt sugen på isglass så jag kanske drar med mig henne på en mysig promenad ner på stan. Vi får se!

Nu sitter jag med håret fullt med hårfärg, tog äntligen tag i den där förbenade utväxten.. Hoppas att det blir bra. Jag lyckas alltid kladda ner både panna och axlar med hårfärg men jag tror jag lyckades låta bli det någorlunda denna gång.



Hittade förresten en inspirationsbild till min "Vilda" tatuering. Vad tror du, Mia, är något liknande genomförbart? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där är fullt genomförbar.. vart är det tänkt att du ska ha den?? svart-vit eller ska det vara färgglatt?? :)

2009-05-21 @ 15:10:51
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Anna Lundin

Riktigt fin kommer den bli tror jag :D

2009-05-21 @ 17:45:27
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0