Nejnejnej.

Sitter och kikar runt lite på frisyrer och blev så grymt sugen på att plocka fram saxen och go crazy.. meeeen, jag VET att jag kommer att ångra mig så jag måste stå emot! Jag tycker verkligen att det är så snyggt med lugg men det passar inte min hårtyp. Har ju lockigt hår och då måste jag hålla på och platta och greja varje dag och det orkar man ju bara inte..

:(

Jag vill ha en fin frisyr. Som det är nu så hänger det ju bara och har sig. Måste hitta en riktigt bra frisör som jag känner att jag litar på.. men var hittar man en sån i min lilla skit-ort? Hrm. Har inte klippt mig hos en frisör på typ fem år, bara jag själv och vänner som har rört min sk. frilla. Sist jag klippte mig hos en frisör så blev det så jävla fult och inte alls som jag ville (inte ens i närheten av hur jag hade förklarat hur jag ville ha det heller för den delen) så jag är jäkligt svårflörtad vad det gäller frisörer.

Vill ha kvar min längd och mina lockar, typ klippa upp det på nått sätt så att lockarna kommer fram mer? Svårt, svårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå till en frisör som själv har naturligt lockigt hår, dom brukar kunna känna hårtypen bra!

2009-05-18 @ 14:39:51
Postat av: Miss M

Toni & Guy i Sthlm. Skit dyrt (på den tiden jag klippte mig där, vilket är 3 år sen, gick billigaste klippningen på 500 kr) och inte på din ort, direkt. Ligger vid slussen. Dock kan jag (nästan) garantera att du blir nöjd; de är stylister, inte frisörer... Man blir kanske inte så personligt bemött, men snygg i håret blir man!

2009-05-18 @ 14:54:41
URL: http://www.ettgomtbehov.blogspot.com
Postat av: Ann-Caroline

Gå till hårklipparna i Norrtälje (bredvid Ett glas) och be om att få Rebecka Lingbert. Jag klipper mig hos henne och hon är bara bäst! Hon lyssnar alltid på vad man vill ha. Hon är Philip barndomsvän. Har du gått till henne vill du inte gå någon annanstans. Har alltid blivit nöjd hos henne även när jag klippte lugg.

2009-05-18 @ 16:09:32
URL: http://mellanhimmelochhav.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Jag är inte heller så mycket för frisörer.. Det blir aldrig som man skulle vilja ha det. :(

Lite trist faktiskt.

men du borde försöka att hitta en som är bra på lockigt hår.

2009-05-18 @ 16:32:34
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se
Postat av: Lina

Jag klipper mig hos en gammal arbetskompis på kikidé i norrtälje, gamla järnaffärn :) Martina heter hon och gick ut frisörskolan för ett par år sedan och är helt fantastiskt bra. Klipper mig alltid hos henne och jag är lika nöjd varje gång! Lycka till med håret!

2009-05-18 @ 21:07:25
Postat av: Therese

Åk in till Hanse på salong Karisma i stan. Ringvägen 85. Han är typ helt bäst! ^^

2009-05-27 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0