Morgonpigg.

Kl 06.30 så tyckte Vilda att det var dags att gå upp. Hon var pigg, glad och supervaken och låg och jollrade litegrann, så jag tänkte att hon kan ligga kvar en stund så kan jag få sova fem minuter till. Jag somnar om på två sekunder, och några minuter senare så vaknar jag bryskt av att Vilda ligger och viftar med sina händer och hade slagit till mig på ögat. :P Då gav jag upp!

Så nu sitter vi här i soffan, Vilda har inte somnat om än, men när hon gör det så planerar jag att göra detsamma. Idag ska jag inte gå en meter hemifrån (jo, ut med hunden på promenad förstås), ska bara vara hemma och ta det lugnt och fixa lite med tvätt. Ska lalla runt här i mjukisbyxor och munktröja, pyssla med ditten och datten..

Idag blir det CHILL. Hörs sen. :)
Vilda bebin med de mjukast små kinderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0