Mör.

Måste ju bara säga att jag blir så glad för era kommentarer, mina små snyggingar! Massa kramar på er allihop. :)

Nu känner jag mig som ett välhängt paket bacon, damn vad mosig jag är i kroppen. Känns som att jag fått lite färg idag också, hela nyllet hettar. Jag har ganska svårt för att bli brun tyvärr, blir ju mest.. rödflammig. Måste köra med solskydd också på armar och axlar också annars kan jag få brännblåsor som ser ut som smält ost. Fy.

En rolig anekdot förresten.. jag var i Spanien med min spanskaklass i gymnasiet (05 var det tror jag) och jag hade inget solskydd med mig så jag skulle köpa det på apoteket. Den spanska läraren som vi hängde runt med följde med mig och förklarade för apotekaren vad jag skulle ha för nått och jag stod där som ett fån och bara betalade och såg glad ut typ. Sen gick vi ner på stranden och hängde där en hel dag, jag smorde och smorde men när jag kom hem till min värdfamilj så kändes axlarna inte riktigt helt hundra. Kollade mig i spegeln och till min fasa så såg jag de små rackarna, brännblåsorna über alles. Min värdmamma bara kollade på mig och såg skräckslagen ut, haha, stackarn.. Hon tyckte så synd om mig. Jag visade henne flaskan jag köpt, och när jag kollade närmare på den själv så var det ju typ solfaktor 5 eller nått. Så min värdmamma var inte speciellt glad på den där läraren som hade hjälpt mig. Solfaktor 5 på en blekfet svensk som inte sett solen på flera månader typ, vilken hit :D



Det blev en lång parentes..

Nu ska jag laga lite käk, det blir hemgjord kycklingsallad (igen, men det är ju så jäkla gott ju.) Om några timmar kommer Ann-Caroline över, hon har varit i Turkiet en vecka den lilla fuskisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0