Lördag.

Lördagsmys med familjen imorse, underbart. Idag kommer Annie på besök, ska bli supertrevligt.



Häromdagen så låg Vilda och gymmade lite, och ena sekunden så hade hon vänt sig från rygg till sida. Stod och tittade lite på henne i smyg (haha, ville ju inte störa ;) och så lade hon sig på rygg och sen upp på sidan igen, flera gånger. Min duktiga tjej! Får se när hon vänder sig från rygg till mage, hon är på god väg.



Min lilla familj var trött häromdagen.. toksomnade i soffan tillsammans. Naawh.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig hon är! från rygg till mage kan dröja ett tag. De ska kunna det när de är 6 månader har jag för mig. Max gjorde det vid 4 månader. Däremot var han tidigare med att vända sig från mage till rygg.

2009-05-23 @ 10:50:49
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: ☆Soya☆

Hihi, vilka tröttisar

2009-05-24 @ 12:19:05
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha IGEN?

2009-05-29 @ 13:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0