Långhelg.

Jag ber om ursäkt för kass uppdatering, jag har helt enkelt haft för mycket roligt för mig än att sitta framför datorn.

 

I fredags åkte jag och Vilda till Sthlm med Annie och hennes syster Malin. Grundade först med en välbehövlig kopp kaffe, sedan sprang vi runt i ett köpcenter och jag lyckades med bedriften att begränsa mig att inte köpa något onödigt. Jag kom hem med en ny BH (som jag fick GALET billigt! Vet inte riktigt vad tanten i kassan hade i tankarna men istället för att betala 139 kr så fick jag den för 49 kr. Jag klagade inte, nej) Vilda är en pärla att ha att göra med förresten, jag är så stolt över min fina, lugna dotter. My god att man kan känna sig stolt som en tupp (höna?) när främlingarna smygtittar lite beundrande på Vilda, japp, det är min dotter det!

 

Jag har ju en liten fobi för att köra bil i Sthlm, bara tanken på det brukar få mig att bli lite lätt illamående. Jag brukar bli så stressad av alla att det är så många körfält, och rent allmänt över att jag inte hittar så bra (okej, läs; inte alls). Men igår gick det verkligen skitbra! Så nu kanske jag lyckas bota min köra-bil-i-sthlm-fobi. Övning ger färdighet kallas det väl. ;)

 

Väl hemma igen så var det myskväll med min karl.. I år firar vi 3 år tillsammans, och ändå saknar jag livet ur mig när vi är ifrån varandra, och det pirrar fortfarande sådär "nykärt" i magen när vi träffas igen. Vill alltid känna så! Önskar alla mina vänner och bloggläsare den känslan också, den där mytomspunna, sanna kärleken ni vet. Sådär äckligt romantiskt nästan ;)

 

Hur som helst.

 

Igår var vi och kastade lite skräp på återvinningsstationen, handlade lite och gått en lång mysig promenad. Det har ju verkligen varit rena rama sommarvärmen!

 


Hörs om ett tag. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0