Kall måndag.

Riktigt tråkigt väder idag, men egentligen så passar det mig perfekt. Det blir en lugn start på veckan, idag håller vi oss inomhus och pysslar lite i lägenheten :) Råkade slå ut min shaker också så nu är i princip hela köket indränkt med nutrilett. Torkade bort det värsta på en gång såklart men jag ska ge skåpluckorna och lådorna en omgång med scotchsprite (eller hur fan det nu stavas, tvättsvampen ni vet?) och skurmedel.

Har haft en så bra helg också, riktigt toppen. Igår så var det 25-års firande för en nära vän, och efter kalaset så stannade vi kvar och grillade och hade allmänt trevligt. Tack så mycket, Robert och Agnes! :)

Jag funderar på om jag skulle ta och färga håret också, börjar få en sådan hemsk utväxt nu igen.. Mitt hår växer som ogräs! Älskar att ha långt hår så jag borde väl sluta gnälla egentligen.

Vad har ni gjort i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0