Daddy's girl.

Pratade nyss med min pappa. Han är så söt! Han fyller 50 i år, och jag har klurat på vad jag ska ge honom i present.. man vill ju gärna ge något som man vet att han alltid kommer minnas och uppskatta.

Så jag kom på det bästa möjliga! En tatuering! Så jag var ju såklart tvungen att fråga först om han var på idén och det var han. :D På ett villkor, att vi tatuerar oss tillsammans. :D Så nu ska jag forska runt lite och kolla väntetider hos olika tatuerare som jag vet är bra. Heavenly INK i Åkersberga har jag bara hört gott om och Tomas tatuerare Perra i Uppsala är ju också superduktig..

Min pappa är en riktig gammal sjöbjörn, så han ska få en riktigt old-school tatuering, ett ankare hade jag tänkt mig och han tyckte det lät som en jättebra grej! Jag vill ju så gärna ha mina svalor också, det är ju så grymt snyggt. Och jag skiter i om folk tycker det är en "inne-grej" med ol-school motiv för jag har velat ha dem i typ 8 år snart. Punkt.


Något i den här stilen, första bilden på andra raden.
Vill ha dem i en chestpiece men jag vet ju att det kommer göra satans ont..
Men jag ska fan ha dem! Love it!

Nej, när jag tatuerar mig med pappa så ska jag göra en "Daddy's girl", haha. Vi har alltid haft en speciell relation, "Pappas Trissan" det säger han jämt när vi pratar på telefon, kommer nog aldrig sluta med det heller skulle jag tro.

Jag är så glad!
Världens finaste pappa, det är min pappa det ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

oh, fin present..:)

du ska väl ha Vilda nånstans sen med??

2009-05-07 @ 18:35:10
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Anna Lundin

Det kommer bli en riktigt fin present :D

Din idé om svalor är riktigt snyggt :P

Kramar om'

2009-05-07 @ 19:09:44
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Perfekt present!

Vi ska ge en tatuering till svärmor nu när hon fyller 60 :)



Svalor är superhett! Var sugen på det jag med ett tag, eller röda och svarta stjärnor. Men ska göra färdigt alla andra ideér först haha :D

2009-05-07 @ 20:39:28
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Erica, forna Yulla

Det underbara är att ni får mig att vilja blogga igen! Jag har nog låtit det negativa överta det positiva, vilket är fel! Men jag tänkte ta några dagars pause nu så får vi se! Det känns kul att man är en förebild och mitt mål har varit lite att ta bort fördomarna folk har mot unga mammor.. så blev peppad nu igen! Jag återkommer ;) Massa kramar till dig och lilla Vilda!

2009-05-07 @ 20:49:46
Postat av: Anisch

Jag ser oxå fram emot att ses imorgon! Ni gör mig glad tjejer! =) Bloggen är tokfin, den är verkligen jag. Puss <3

2009-05-07 @ 21:03:47
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: J

Det är rätt, kör på dom, har varit och är sugen på det också, dock på handled/hand.



Arbetarklass :)

2009-05-07 @ 22:33:09
Postat av: ☆Soya☆

Åhhh världens bästa present till din pappa ju.

Min pappa skulle aldrig tatuera sig men dom har väl gett upp om tjatet att jag inte ska "förstöra" min kropp.



Gillar också old school!

Kram

2009-05-07 @ 23:17:34
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0