Bra lördag.

Det bästa med dagens konfirmation var ju helt klart att man fick träffa släkten. Själva kyrk-grejen har jag inte mycket till övers för. När prästen sa "Låt oss bedja" så fick jag en ångestliknande känsla.. Aldrig att jag tänker sitta här och be tänkte jag.. Så jag tog Vilda och gick ut på gräsmattan och väntade ut tiden. Syrran var redan där ute, för ingen av hennes fyra barn ville sitta stilla och tysta i kyrkan ;)

Tröttis-Vilda.
Snygg overall va? Mössan matchar ju inte för fem öre men jag har inte hittat någon bättre.

Träffade min lillebror idag, som fyller 21 år imorgon. När blev han så gammal?! Galet. Hur som helst, jag berömde hans fina skinnjacka och bad att få prova den för jag vill också ha en sådan.. prövade den, och den satt som en smäck! Och vad säger han då, jo "Du kan få den! Ibland måste man ju vara en snäll lillebror.." Haha, va?! Helt underbart. Så nu har jag en fin begagnad skinnjacka, lovely. Snygg som få. ;)


För du vet att även när du blir stor.. så är du ändå alltid min lillebror.. *



Nu har jag gjort iordning tzatziki som står och gottar till sig i kylskåpet. Till det så blir det grillat kött och en god sallad. Ska bli så gott! Funderar på att dricka ett glas rödvin till.. Rätt konstigt, har alltid hatat rödvin men nu på senaste tiden tycker jag till och med att det är gott. Håller jag på att bli vuxen eller vaddå? ;P

Kommentarer
Postat av: Anisch

Vuxen status på dig. ;)

PUSS!

2009-05-17 @ 13:19:46
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Riktigt snygg overall på Vilda :D

2009-05-18 @ 16:30:11
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0