Torsdag. - Slempropp?

Idag kunde jag sova länge! Åh, så himla skönt det var! Vaknade kl typ kl. 10.15 av att telefonen ringde. :) Skönt med sovmorgon, det är jag värd. Nu kanske inte dagen kommer att kännas så himla lång och seg.

Så här ser min grav.uträkning ut på familjeliv. Om tre dagar så försvinner den här "rutan", istället kommer det stå "Tidigare graviditet". Gulp. Jo, förresten. Jag undrar i mitt stilla sinne om det möjligtvis inte är så att en del av slemproppen gått.. Med risk för att låta lite äcklig nu, okej? .. Aldrig sett något liknande, en slemmig, geléaktig, rent av snorig slemklump! Hoppas hoppas hoppas det händer någonting snart. :D Idag är det den 5:e mars och min mamma bland andra har gissat på att bebis ska komma idag.. Hon får gärna ha rätt. (För en gångs skull) :P


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter precis som slemproppen. men jag kan ju meddela tråkigt att även fast den försvinner kan de ta 2 veckor till. Men hoppas de sätter igång snart :) Lycka till.

2009-03-05 @ 18:56:22
Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Helena; Jo, jo.. Det vet jag. :) Hoppas kan man ju alltid :D Tack!

2009-03-05 @ 22:29:19
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: camilla

JAA, d e slemproppen! Häftig, häftigt, bered dej på förlossning!!

2009-03-07 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0