Pain.

Halloj på er mina vänner. Nej, fortfarande ingen bebis.

Under dagen har jag knaprat alvedon i rekommenderad dos, det har liksom tagit udden av värkarna så det blev mer som molande mensvärk.

Nu under kvällen har dock värkarna dragit igång igen, dock med relativt långt mellanrum. Men de gör ONT. Inte som gårdagens/nattens. Nej, de ter sig annorlunda på nått sätt jag inte riktigt kan sätta fingret på. Börjar fan gråta när de kommer iallafall. Känns som att hela jag ska gå sönder där nere. Fy fan.

Snart ringer jag förlossningen och frågar vad fan jag ska göra..

Kommentarer
Postat av: Sara

låter som det är på gång. hoppas de kommer tätare snart och att det är dags på riktigt!!

2009-03-09 @ 23:16:22
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Fasen vad spännande det här är!

Hoppas det kommer igång ordentligt nu under natten och att bebis är ute imorgon :)

Ont gör det, men det är ju bara bra ;)



KRAM!

2009-03-09 @ 23:19:07
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Grattis till bebisen finaste!

2009-03-10 @ 07:24:31
Postat av: Erica

Pirri magen!! :D Aah det börjar alltså bli dags? :D Gud va tur att du slipper gå över tiden så förbaskat ändå! :D wiiii! Nu blir jag avundsjuk, jag vill också åka in till förlossningen! :D Lycka till tjejen!

2009-03-10 @ 14:12:27
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas på att du överlever "mensvärken" .



Den 11 sa jag va?

2009-03-10 @ 20:24:35
Postat av: Agnes

Hur går det för er?

2009-03-11 @ 09:11:28
Postat av: Hanne

Du är säkert och föder nu.. hihi Lycka till!!!! Kram

2009-03-11 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0