Onsdag.

Godmorgon! Igår blev det inget bloggande, hade för mycket roligt för mig helt enkelt. Jag hade syster och vår faster på besök, hur mysigt som helst! Vi träffar inte vår faster sådär ofta som vi vill egentligen, så det var jättekul att det blev av nu :) Igår blev Vilda två veckor också, oj oj.. Tiden rinner verkligen iväg.

Nu sitter jag och kikar på Vilda som ligger och sover här i soffan, ska passa på att duscha medan jag har chansen. Snart kommer Anna och vid 13 så ska jag ner på BVC och väga lillskrutt.

Ha en bra dag i solen :)

Kommentarer
Postat av: Strumpan & Co

Halkade in här, tänkte bara säga grattis till din lilla i efterskott! Hon var himla söt! Jag tänker fortfarande på min tjej som sådär liten och pluttig, fast hon snart är 4 mån... :-P

2009-03-28 @ 11:27:36
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0