Måndag.

Idag är det sista dagen Tomas är hemma med oss, imorgon är det dags att återgå till jobbet.. De tio dagarna är slut och vår lilla tjej blir två veckor. Tiden har gått fort, men typ samtidigt stått stilla.. Så svårt att förklara. Idag har vi alltså inget inplanerat, ska endast mysa omkring här hemma och ta hand om varandra lite extra. Undrar hur det kommer att kännas imorgon, bara jag och lilla Vilda.. spännande!

Nu ska jag ta tag i min garderob som ser ut som ett bombnedslag. Och nej, jag menar det, på riktigt. Allt är huller om buller, inget ligger där det ska. Ska passa på att rensa bort mina "gravid-kläder" också, känns ju sådär lagom vemodigt och lite sorgligt. Vi hade en fin tid ihop, jag och mina gravid-kläder. In i garderoben ska istället mina vanliga kläder som jag succesivt rensade ur när kroppen blev för stor. Ska bli kul att se vad jag har för kläder egentligen.. har typ glömt bort dem. :P

Rackarns vad sluddrigt det blev, äsch.. Ni förstår nog :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Javisst, men den är förrädisk förkylningen, nu är den påväg tillbaka igen! Helvetes jävla säger jag bara, kan man inte bara få bli skitförkyld nån vecka så kan det vara över sen? :]



Hihi, visst blev det tydligt och klart med illustrationen? Ibland är man FÖR uttråkad ;)



Har det gått bra med garderoben?

Puss&kram!

2009-03-23 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0