Gissningslistan.

Här kommer en liten update. Det har ramlat in en hel del gissningar, skitkul! Än så länge "leder" den 10:e mars, kan det vara ett tecken?! ;) Alla gröna namn är länkar, om ni vill kika in hos de andra som gissat. :)

Jag har fortfarande inga känningar what so ever. Det enda är väl att det "ilar till" där nere ibland, jag gissar på att det är hon som liksom lägger sig i position. Jag tror att det kommer vara som att trycka på en knapp, så kör det igång.. Inga förvärkar, ingen slempropp.. drömde att vattnet gick när jag körde hem från syster häromdagen.. det blev sådär lagom plaskblött i förarsätet. Mysigt.. :P


Februari
21 - Agnes
23 - Emma
28 - Martin



Mars
1 - Ika
3 - Annah
5 - Camilla, Mamma
6 - Ann-Caroline, Dirna

7 - Sara, Kristin, Sandra
8 - BERÄKNAD FÖDELSE ENLIGT ULTRALJUD - Mia, Ingela, Camilla G, Marie
9 - Annie, Petra, Anna, Jocke
10 - Anisch, Tomas (pappan), Sabina, Susanna, Robert
11 - Jag själv, Sussie, Karin
12 - Annica, Emma
13 - Alexandra
14 - Jan, Farmor Marit
15 - Miss M, Kat
19 - Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0